Klik hieronder voor meer informatie
Betaling
Kan ik er meer dan één voucher code tegelijk gebruiken?
Kunnen voucher codes gebruikt worden bij afgeprijsde artikelen of bij artikelen in de sale?
Wordt mijn terugbetaling beïnvloed door het gebruik van een voucher code?
Zijn mijn betalingsgegevens veilig?
Ik heb meer hulp nodig
Welke betaalmogelijkheden biedt u aan?
Hoe kan ik PayPal gebruiken om voor mijn bestelling te betalen?
Waar kan in de voucher code toevoegen?
Ik heb meer hulp nodig
Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp
Meer hulpBestelling & levering
Waar is mijn bestelling?
In deze e-mail vindt u ook een link met informatie over de status en locatie van uw bestelling.
Welke bezorgmethodes zijn er?
Artikelen worden binnen 4-5 werkdagen bezorgd
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik mijn gegevens wijzigen nadat ik de bestelling heb geplaatst?
Kan ik mijn bezorginstructies wijzigen nadat ik de bestelling heb geplaatst?
Wat als ik niet thuis ben als de bezorgdienst probeert te bezorgen?
Er ontbreekt een artikel uit mijn bestelling.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, hoe kan ik dit retourneren?
Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier om dit verder af te kunnen handelen. En vermeld a.u.b. de volgende informatie:
- Uw naam
- Het referentienummer
- Het artikel
- Een foto
- Een beschrijving
Het artikel dat ik heb ontvangen is niet wat ik had verwacht, kan ik dit terugsturen?
Bekijk onze retourpagina voor opties en verdere instructies: https://www.yoursclothing.nl/returns-policy
Er zijn douanekosten in rekening gebracht. Gaat u dit terugbetalen?
Wij raden u aan om deze gegevens te verifiëren voordat u een internationale bestelling plaatst.
Ik heb meer hulp nodig
Ik heb meer hulp nodig
Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp
Meer hulpRetour- en restitutiebeleid
Hoe kan ik een pakketje retourneren?
Is het mogelijk om iets te ruilen?
Waar blijft mijn terugbetaling?
Zijn er artikelen die niet kunnen worden geretourneerd?
Badmode- en lingerie-artikelen: Het is voor ons geen probleem als u badmode- en lingerie-artikelen wilt passen, maar om hygiënische redenen willen wij u vragen om er uw eigen ondergoed onder te dragen. Deze producten kunnen namelijk alleen geretourneerd worden als de verzegeling/zegel niet verwijderd is en als het ongedragen is. Dit beleid heeft geen invloed op uw rechten betreffende defecte of onjuiste artikelen.
Ik heb meer hulp nodig
Ik heb meer hulp nodig
Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp
Meer hulpTechnisch & algemeen
Website problemen
Kan ik mijn naam of adres wijzigen?
Wachtwoord vergeten
Hoe kan ik me inschrijven/uitschrijven van de e-mails?
Wanneer u zich heeft afgemeld dan kunt u zich altijd op ieder moment weer terug aanmelden.
Kan ik mijn account verwijderen?
Groothandel?
Ik heb meer hulp nodig
Ik heb meer hulp nodig
Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp
Meer hulpVeelgestelde vragen
Waar is mijn bestelling?
Hoe kan ik een pakketje retourneren?
Waar blijft mijn terugbetaling?
Ik heb meer hulp nodig
Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp
Meer hulpBelastingheffing
Belastingheffing
Ik heb meer hulp nodig
Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp
Meer hulp